Tip na programator - Am29F040

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 16 18:56:26 CEST 2022

Tyhle paměti pro programování potřebují jenom 5V. Takže není třeba žádný
speciální HW, všechno je jenom o cvičení datovými linkami.
Tak k tomu určitě musí existovat nějaký SW pro nějaké větší Arduino
(např. Mega), řekl bych.
A i kdyby ne, tak to programování bude snadné a zřejmě se dá napsat za
večer.
Psal jsem si kdysi SW pro programování okénkových EPROMek, a byla to
brnkačka. Tam se ale muselo cvičit i s napájecím napětím.

PL