Tip na programator - Am29F040

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 16 16:20:36 CEST 2022

Koukám, co se kde o něm dozvím - z Ali ze Španělska za 1100, to bych klidně
koupil i na sebe, teď jsem ve stádiu hledání referencí - tohle už je X-tá HW
verze, soft jsem si stáhnul, dal se spustit a mluví dost srozumitelně, z
pohledu ovládání to vypadá hodně slušně. Ano, otázkou je právě ta stabilita,
to člověk nevyčte.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin na hanek.net>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, May 16, 2022 4:08 PM
Subject: Re: Tip na programator - Am29F040

Osobně nemám, ale kdysi jsme měli nějaký podobný a velký problém byl
software do PC, až to skočilo ve smetí. Prostě to padalo,
neprogramovalo, místy to bylo čínsky atd.
Ten HW sám o sobě nic neumí, software je základ.
Prodávají to i tady:
https://www.hotair.cz/detail/pomucky-pro-praci-naradi-sw/univerzalni-usb-programator-xgecu-tl866ii-plus.html
tak to třeba bude funkční - kupte to u nich na firmu a případně
reklamujte a vraťte.

Martin Hanek