Tip na programator - Am29F040

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Květen 16 15:36:35 CEST 2022

Zdravim,

potreboval bych najit nejaky pouzitelny, levny a na ceskem trhu dostupny
programator pro Am29F040. Mam jakousi binarku do starych zarizeni, obcas
odchazeji pameti a pro oziveni po servisu opotrebujeme znovu nahrat obsah.

Ma smysl, abych bastlil nejakou jednoucelovku (jedna PLCC patice, MCU, SD
kartu s FW) a zkousel to vlastnimi silami, nebo se da jeste nekde neco
koupit z rodu univerzalnich programatoru? Umel by to asi nektery Beeprog,
ale na ten rozpocet nemam - neexistuje neco jednodussiho, dostacujiciho pro
moje ucely? Pripadne - nevali se nekomu nejaky takovy programator nevyuzity
doma? Za cenu nejakych par set ci nizkych tisic si dovedu predstavit, ze ho
koupim na sebe a zamestnavateli ho obcas "pujcim" :)

Diky za kazdy tip, takovehle potvory jsem nikdy nemel potrebu nahravat.

Pavel Kutina