RE: Zcela triviální snížení jasu LEDky

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Květen 16 11:27:18 CEST 2022

DD,

Namacat som skusal do laku na nechty (transparentny cerveny)
pretoze som chcel len velmi slabe svetlo v chodbe. Vysledok?
Kazda led mala inu farbu. Ta rovnomernost bola pre mna  v domacich podmienkach
nedosiahnutelna.  Uspokojive vysledky som dosiahol az s cervenou foliou.
Nakoniec isla prec aj ta, pretoze som mal pocit ze som niekde inde :) nie doma.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Monday, May 16, 2022 9:01 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Zcela triviální snížení jasu LEDky

Prasárny s fixem jsme už zkoušeli - útlumem vyhovuje, ale je to flekaté a silně nerovnoměrné. Máčení do barvy by byl jeden z dalších pokusů, jen to bude na delší laborace - najít něco, co kryje tak akorát není jen tak. Teď vyzkouším tu smršťovačku, to by nemuselo tak bolet a bylo by to snadno opakovatelné.

Pavel Kutina