Re: Zcela triviální snížení jasu LEDky

Pondělí Květen 16 08:50:29 CEST 2022

A co to zabarvení? Nejjednodušší i když taky pracné. Zkusil bych to namočit
do nějaké barvy (asi bílé), udělat pár experimentů, aby byla
zaručená opakovatelnost toho řešení. Nebo nastříkat sprejem, ale ta
opakovatelnost = vždycky stejná vrstva?

Dal jsem si do auta jednoduchý voltmetr s LED displejem, svítilo to jak
blázen, tak jsem ty segmenty začernil fixou. Prasárna, nijak extra hezké,
ale je to jen informativní, vlevo dole pod volantem a už to svítí tak, že
mě to neruší:

https://www.hadex.cz/r017-voltmetr-panelovy-led-cerveny-3-30v/

P.K.