Re: Sledování kočky na dvoře

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Květen 15 21:03:45 CEST 2022

Na to ESP-now se podívám. Vím že se s pomocí WiFi dají dělat docela
velký kouzla, až po zobrazení osob za zdí, ale myslel jsem si, že to
vyžaduje už dost low-level přístup. Jestli je k tomu ale nějaká knihovna
na ESP, tak to stojí za pokus.

Jinak jsou zatím favoriti:
loc8tor - ale nelíbí se mi, že to není sledování, jen vyhledávání
860 MHz s příjmem na pole antén a určením směru dle fází, při pohledu z
výšky to vede k poloze.

No a pak ještě uvažuju o alternativní cestě domů:
Šplhací tyč až do okna:-) Ale jsou to 3 patra a v jednom nižším patře i
pejsek:-)

PH