Was: FVE - stavba LIFEPO baterie. Jaky mosfet?

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Neděle Květen 15 12:14:34 CEST 2022

Dekuji na nastrel, ja jsem znacne omezeny  designem toho MAX14920

Ktery ma   3 piny na kazdy clanek. Vn, BAn, Vn+1 , takze pro dalsi
bizuterii bych musel kompletne predelat desku a do toho se mi nechce.

Misto tech 6V bych musel pouzit + pol clanku.

MAX ovladam SPI, tazke ty BA vystupy spinaji rychlosti  SPI prikazu pro
BA vystup, coz je u pouziteho procesoru tech 10us na zmenu.

LK