Re: Zcela triviální snížení jasu LEDky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Sobota Květen 14 12:36:30 CEST 2022

Taky mně překvapuje že to jak to je vůbec nějaký certifikát dostalo. Kdysi jsem dělal zkoušky na oprávnění dělat práci na provozované tati, šlo o okruh u Velimi a tam říkali že fírové nesmějí použít jen tak nějaké sluneční brýle, ale jen schválené. A na (papírovou) bezpečnost se na dráze hodně dbá.
Lubor