Re: Zcela triviální snížení jasu LEDky

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Květen 13 18:38:32 CEST 2022

Predpokladam, ze na to bude pripravek.

Jeden pro upravu, druhy pro lepeni.

Pripadne jen nariznout/provrtat a misto chybejicicho materialu vlozit
utlumovou vrstvu.

Napriklad nekolik malich direk a ty vyplnit dle potreby.

Podobne si upravujeme vyvody u 3 barevne led.

V jednom pripravku se vyvody zakrati a ohnou.

V druhem se pak osazuji na PCB.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Executive Head
Elekt Labs s.r.o.
MASA - Collection and evaluation of data from machines and laboratories
http://eng.elektlabs.com/products-and-services/masa
Address:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158