Re: Re: Zcela triviální snížení jasu LEDky

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Květen 13 16:17:55 CEST 2022

No poté, co jsem vzorovou LED z něčeho vymontoval a změřil, tak jsem
zjistil, že je situace daleko růžovější, než to původně vypadalo. Ta pí
konstrukce mne na začátku napadla taky, ale to jde u kusovky - že bych
takhle chtěl stavět tisícovku LEDek si snad nechci představovat... On si to
člověk pak ještě komplikuje tím, že musí vymyslet / udělat / nechat udělat
docela hezky vyhlazenou formu na to zalévání, každý škrábanec ve formě by
znamenal "obtisk" na matnici toho tlačítka ve světelné stopě, to raději
nechám na výrobci té LED.

Ona bude děsná sranda najít už jen dodavatele LED pro teplotní rozsah -40 /
+125 stupňů, to taky není zrovna legrace a nedá to každý číňan. No uvidíme,
bude to veselé (ale to, jak mne kolega zadavatel vypekl s těmi rozměry, to
mu nedaruju :)

Díky všem, tím bych to uzavřel - teď už to zbývá jen dohledat / namalovat /
udělat, řešení to evidentně má.

Jo, poslední dobou mívám docela zábavné zakázky :)

Pavel Kutina