RE: Připojení mobilu na velký monitor

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Květen 12 13:15:00 CEST 2022

Ale ani USB 3+ nezaručuje, že to bude fungovat, ten DP tam musí být
vyvedený. Třeba i levné notebooky mají USB-C, ale DP v tom není. Osobně bych
řekl, že buď to budou mít vlajkové lodě nebo toho bude ještě míň.
Pravděpodobně to budou mít některý Sony. Když se dívám na Samsung S22 Ultra,
tak ve specifikaci nemá MHL ani DP. Mimochodem ten web Samsungu, to je
opravdu zážitek, je vidět, že nejsem cílovovka.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Josef Dvoracek
Sent: Thursday, May 12, 2022 11:35 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Připojení mobilu na velký monitor

samsung a52 i a52s má jen USB2.0, ne USB3.0+.

to co zmiňujete je DP alt mode, a z DP (displayPort) už je triviální
převodník na HDMI.

Oba telefony doma máme a že by tento mód podporovaly, o tom nevím.

 > protože dostávám zcela protichůdné informace.

kdyžtak prosím nalinkujte info v dokumentaci podle které by to mělo
fungovat. Samotného by mě to zajímalo.

díky

JD