Re: Připojení mobilu na velký monitor

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 11 21:39:07 CEST 2022

Děkuji za informace.
Právě, že u Samsungu píšou něco, u prodejců příslušenství zase něco
jiného (přitom konkrétně pro tento mobil).
Chtěl bych najít nějakou univerzální cestu, která by končila HDMI
konektorem. Aby se to dalo použít jak na TV, tak na monitoru a projektoru.
Ale život asi tak jednoduchý nebude.
Pokud teda nefungují nějaké ty MHL/HDMI převodníky. Dělají se snad i pro
USB 2.0. Pokud to nepotřebuje HW podporu v mobilu.
Asi to bude chtít zkusit otestovat v nějaké prodejně.

Díky.
PL