RE: Připojení mobilu na velký monitor

Pavel Urbančík hw na itherm.cz
Středa Květen 11 21:15:29 CEST 2022

BB v pohodě ukazuje obraz mobilu při připojení k USB-C dokovačce.
Netušil jsem že je to nějak extra vlastnost.

Dokonce i myš a klávesnice funguje.

Pavel

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Michal Grunt
Sent: středa 11. května 2022 20:50
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Připojení mobilu na velký monitor

Takové připomenutí... Před lety se prodával telefon Lumia 950 XL (s OS Windows Phone) a k tomu docking station. Bylo to přímo určené na práci (Office atd.), ale asi se to neujalo. Nejspíš to predebehlo dobu. Myslím, že dnes už by se to dalo používat (většina firemních aplikaci jede přes web nebo RDP) a MS Office to mělo svoje nativní a více méně totožné s desktopem a I ten desktop vypadal jako desktopovy OS. Škoda, že se to pohřbilo. Nějaká kompatibilita s x86 (na které to snad skoncilo) by dnes už asi nebyla nutná na takovou tu běžnou kancelářskou práci vyrizovani korespondence a psaní dokumentace.