Re: Připojení mobilu na velký monitor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Květen 11 20:49:31 CEST 2022

Z mého pozorování:
Ano, převodník USB-C / HDMI je pasivní a v číně se koupí za pár korun.
Ano, musí ho podporovat příslušný USB-C port a to není každý.
Ne, všechny redukce nefungují se všemi zařízeními. Nevím proč, je to mé
empirické pozorování. Mobily jsou citlivější. Co funguje na laptopu, to
nemusí fungovat na mobilu.
Ne, USB 2.0 nestačí na HDMI, to funguje až od 3.0
Zdá se, že jmenovaný samsung je USB 2.0, takže přímo HDMI spíš nebude
fungovat.

Ale existují takové ty USB 2 grafické karty. Třeba tohle:
https://www.youtube.com/watch?v=ob3qrK_fYPA

A pak indické návody na všechno:
https://www.youtube.com/watch?v=8-3tkmD5UN4