OT: Dtest, zajimavy clanek - zivotni cyklus automobilu

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Středa Květen 11 14:14:41 CEST 2022

> To se nepočítá, protože tím se také víc opotřebují dálnice a když se víc opotřebují dálnice, tak se dělají nové. A jak známo, dálnice jsou betonové a beton když zraje, tak požírá CO2. Takže má zápornou uhlíkovou stopu.
> A jestli se někdo zeptá, jak je to s cementárnou, když se dělá cement, tak mu sluníčkáři dají do nosu.

No vy si děláte prdel, ale to s tím tuhnutím betonu mi jeden ekologista
z genderstudií v hospodě tvrdil :-)
Když jsem se opatrně zeptal, jestli si neplete hydrataci cementu s
tuhnutím vápenné malty nebo degradací betonu karbonatací, tak jsem taky
od nich málem dostal po držce :-)
jf