FVE - stavba LIFEPO baterie.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Květen 9 18:57:58 CEST 2022

Me  zajima to balancovani se sdilenym jadrem  z tohoto duvodu:

Pasivni balancer pro 300Ah clanky musi mit nejaky rozumny proud
resitorem rekneme 1A.

To uz  musi mit balancer aktivni nebo velky pasivni chladic. (ME rseni
je mala deska, ktera je univerzalni, tedy lze pripojit 3 az n clanku,
bez zdanych dalsich dratu navic)

Napriklad pro 8 clanku potrebuji vzdy 8 + 1GND dratu, ktere pripojim k
bateriim.

Musi mi to pasovat do stavajiciho reseni, tedy mam tam mereni napeti a
vystupy pro spinaci mosfet, ktery spina resistor.

Nasel jsem pred lety zapojeni s tlumivkou a diodou, ale abych mohl
pouzivat jen jeden mosfet na jeden clanek, tak s timto to bude fungovat
s prelevanim energie jen jednim smerem.

Proto se mi libi to reseni s tim sdilenym jadrem. Je to vlastne otazka
jen SW a ceny toto toroidu, ktery ve vysledku zase nemusi byt velky a
tim padem ani drahy, jen bych to nadratoval na stavajici desku.

Kdyd uz to mam v kompletu s clastnim TCPIP stackem ,internim datalogerem
+ M2M tak mi porad ta myslenka jednoducheho aktivniho balancovani neda spat.

Ted je otazka jestli je to reseni  z obr 7.27  opravdu tak snadne jak se
zda.

LK