FVE - stavba LIFEPO baterie.

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pondělí Květen 9 15:27:20 CEST 2022

Letmo jsem si prostudoval  praci,  vetsinu uz  znam z jinych
dokumentaci, nicmene jedna vec me zaujala a to schema  obr 7.27

Vypada to fantasticky jednoduse,spolehlive a 'levne'.

Ma nekdo s timto zkusenosti? Laka me to vyzkouset misto pasivniho
balanceru. Misto poctu tlumivek/2 mam v kazde vetvi po 1 resistoru,
takze jedina zmena by byla napajet ten toroid.

Na 16 clanku tedy jeden toroid a 8 samostatnych vinuti.

Na jaky prikon a napeti jej dimenzovat ?

Jaky je potreba prepinaci cas odhadem ? Jednotky milisekund ?

Nabude to zpusobovat ruseni ?

Algoritmus prepinani bude slozitejsi, ale schematicky to vypada perfektne.

Proc se tedy resi slozitejsi balancery, kdyz by slo pouzit pro konkretni
sestavu s konretnim typem baterii  zapojeni z obr 7.27 ?

LK