Jak detekovat pulz

Pondělí Květen 9 15:18:59 CEST 2022

Proč chcete odpor do báze dávat podle zesílení? Pokud dáte do kolektoru
1M, vyjde vám ten odpor obrovský. Pokud dáte třeba 10M, na kolektoru
bude cca napětí jako na bázi a pořád máte mezi nulou a tím klidovým
napětím minimálně 0,4V, kde to bude lineárně chodit. Do emitoru pak dáte
odpor, kterým si nastavíte zesílení.

Anděl