Jak detekovat pulz

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Květen 9 14:55:30 CEST 2022

Bude generovat výstupní signál jako 2 sec pulz a pak 1 sec ignoruje případné vstupní pulzy.
Takže takhle ne :(

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 9. 5. 2022 14:00:59
Předmět: Re: Jak detekovat pulz

    Aha tak to se omlouvám, koukám že nejsou..

    Na druhou stranu, bude ten MCU dělat ještě něco jiného?

    Pokud ne, nahradil bych ho komparátorem v SOT23-5 a použil zapojení
    cca takové:

    (čísla nohou ignorovat, značka sebraná z SO8)

    Nebo tam místo trimru dát 2 odpory vhodných hodnot.

    Pokud na to jde synchronizovat osciloskop, neměl by to výt problém.

    PH

    Dne 09.05.2022 v 12:07 Jindrich Fucik