Re: bluetooth myš na win10

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Květen 9 10:25:36 CEST 2022

Obecně všechno co je dělané pro "profesionály", tedy intenzivní provoz,
nedělá problémy (podobně jako Lenova s červeným čudlíkem vs. Lenova bez
čudlíku pro plebs). Taky vybírejte co bude mít "pohodlný" napájení, tedy
AA/lionku a nikoli AAA.

Ono 1 dolar nákupu v číně je 100 u nás na pultě a 0,(0)1 dolaru
materiálových výrobních nákladů v číně je 100 tu na pultě... Ta lionka
se tady pěkně prodraží. Nevím, jestli tušíte, kolik stojí výroba mobilu,
ale tlačítkový jsou 2x dražší...