Re: A to se vyplatí:-)

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Květen 6 19:25:40 CEST 2022

> A nedělá se titanovej fitnáramek?
>
> Mě teda na těhle věcech vadí nutnost sundávání už kvůli nabíjení. Já
> hodinky sundavám jen při výměně baterky, což je jednou za dost let.
>
> PH

Dobrý den,

titanové pásky se dělají (nevím teda, jestli to není čínský titan :-),
ale potřeboval bych stříbřitě šedý na Galaxy Watch4 Classic 46mm (mám
stříbrnou verzi) a zatím jsem našel jen černé nebo fest tmavě šedé...

Pokud jde o sundávání, s tím nemám problém, protože v noci na rukou nic
nesnesu :-) A přes noc se nabijou i ty nejblbější smartwatch :-)

jf