FVE - stavba LIFEPO baterie.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Květen 6 13:23:41 CEST 2022

[preposielam]

Ahoj,

no myslel som si, ze ked sa teraz zle nakupuje, tak problem by mohol
byt aj s licnou. Inak ako som napisal, odlznikova licna ma mensiu
indukcnost a samostatne dratiky maju tiez blahodarny vplyv na odpor.
Aspon pokial si to pamatam z prednasok na vyske. Co tam nakoniec ale
bude, to je Vase rozhodnutie, ja som sa snazil svojich par myslienok k
tomu navrhu napisat. Ale pokial to je hobby-projekt a nieco nevyhori,
tak je vsetko v poriadku.

A.

Licnu na odsavani cinu mam, jen premyslim, proc by se nemela dat koupit?
Neco mi uteklo? Jen ten prurez mi prijde maly. Kulatinu z kabelu 4mm2 si
dovedu funkcne predstavit lip.