STM32G041F sdilene piny

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Květen 6 11:17:23 CEST 2022

To se dostavame mimo oblast specifikace v uzivatelske dokumentaci a rozhodne
to nelze realizovat zaskrtavatky :D

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu

---------- Původní e-mail ----------
Od: Pavel Hudeček <edizon na seznam.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 5. 5. 2022 21:43:05
Předmět: Re: STM32G041F sdilene piny
" Takže když je v hodně malém pouzdře hodně sdružených pinů, lze realizovat
i autodestrukční funkci?
:-)

PH

Dne 05.05.2022 v 15:37 V P napsal(a):

"
Zaskrtavatka jsou na zvoleni dane funkce v konfiguraci GPIO, ostatni piny
zustanou v defaultni konfiguraci. Pak je samozrejme nutne nastavit i
prislusnou periferii aby to fungovalo...

Pro konfigurator je to takovy prilepek navic se kterym se davno v zacatcich
tak uplne nepocitalo. S prichodem 20 pin a pak 8 pin pouzder bylo nutne
nejak resit pritomnost vice AF na pouzdre a zvolene reseni spociva v
paralelnim vyvedeni vice pinu z kremiku na jeden fyzicky pin pouzdra.

Pri manualni konfiguraci se s tim da delat podstatne vic - napriklad
nastavit vice aktivnich vystupu a trosku vylepsit proudovou zatizitelnost
pinu. Nebo kombinovat nastaveni ruznych AF.

ViP /spoluator STM32G0/

Pokud máte zájem, navštivte naši stránku o mašinkách - http://www.pojezdy.eu
(http://www.pojezdy.eu)

---------- Původní e-mail ----------