Re: A to se vyplatí:-)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 5 14:32:29 CEST 2022

Kdyby jsi chtel hodinky od firmy, ktera ten solarni system vymyslela a
prvni pouzila v komercne prodavanych hodinkach tak hledej Citizen se
systemem Eco-drive: https://www.citizen.cz/o-znacce

Mel jsem tyhle hodinky pomerne brzy po tom co Citizen prisel do CR po
revoluci a jedinym omezenim tehlech hodinek je zivotnost interniho
akumulatoru...oni udavaji kolem 10 let. V tech mojich ovsem vydrzel
bezet nonstop od roku 1996 az do roku 2012.

Citizen s timhle systemem dela kvanta ruznych hodinek od nerizenych, po
rizene radiem, napojenym pres BT na mobil (spis takova libustka...neni
to az tak prakticke https://www.youtube.com/watch?v=-Qx6XZSbcGM ) az po
rizenych GPS.

RV