Re: A to se vyplatí:-)

Čtvrtek Květen 5 14:01:38 CEST 2022

Hodinky dneska? Smart hodinky s milionem funkcí a cenovkou přes 10 tisíc (a
mobil k nim stojí 30), co se musí nabíjet 1x denně (takže když je
potřebujete, jsou vybíté)...

Nebo hodinky, které nejsou hodinky, ale fitness náramek za pár stovek,
který má těch funkcí asi 5, zato vydrží nabitý 14 dní, takže ho ani
nesundáváte (než jednou za těch 14 dní a pak ho 3 dny nenosíte, protože ho
zapomenete na nabíječce).  V aplikaci vidíte záznam, jak spíte, jaký máte
tep atd. A taky vám to počítá kroky.

Čas na takových smart hodinkách nebo smart fitness náramku je přesný tak,
jak je přesný ten v mobilu = synchronizuje se automaticky.

P.K.