Re: A to se vyplatí:-)

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Květen 5 12:51:10 CEST 2022

Je to Casio Lineage Multiband 6 LCW-M160. Přesně tento typ již v nabídce
nevidím, ale velmi se jim podobají tyto:
https://www.hodinky.cz/hodinky/casio-lineage-solar-wave-ceptor-lcw-m150td-1aer.html

I cena byla podobná, já je ale měl v akci za 5000,-.

Abych jen nechválil  - po pár letech začaly být problémy s tlačítky. Já
jsem ty hodinky používal i jako budík, takže jsem tlačítka mačkal
několikrát týdně a to ty hodinky asi nemají rády :-(.

     Martin