Re: A to se vyplatí:-)

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Květen 5 12:12:28 CEST 2022

No, já mám "bezbaterkové" hodinky - Ve skutečnosti je v nich maličký
akumulátorek a celou plochu ciferníku tvoří solární panýlek. Nosím je
asi 7 let a fungují dokonale. Vůbec si nedělám hlavu s jejich nabíjením.
Nosím je stejně jako bych nosil normální hodinky. Za celou dobu s nimi
nebyl nejmenší problém. Prostě dát na ruku a zapomenout... Navíc jsou
navázané na DCF (+ další vysílače času kdybych byl někde v Asii). Takže
od doby kdy jsem je koupil jsem na ně opravdu nemusel sáhnout - samy si
řídí čas i změny na letní čas.

     Martin.