FVE - stavba LIFEPO baterie.

Středa Květen 4 19:51:20 CEST 2022

Zrovna na tom pracuji, dnes jsem dodelal DPS pro BMS a balancery (na
kazdem clanku bude desticka, zretezena komunikace).
Urcite se podelim, az to bude nejak funkcni.
A nebo nakonec, publikovat to nehodlam, rad budu, kdyz tam nekdo najde
vcas zasadni konstrukcni nedostatek. BMS hodlam vyztuzit dle potreby
dratama na DPS, ma to vydrzet trvale tak 30A, spickove 50A (2 baterky
budou paralelne)Je to v KiCad 6 (uz si zvykam, az na par drobnosti je to
pokrok proti predchozi verzi)

https://www.hascomp.cz/DesignLIFEPO.zip