Re: filamentové LEDky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Květen 4 15:01:39 CEST 2022

Asi by to chtělo ten digitron nasimulovat víc: Dát UV filament a lahev
naplnit fluorescenční kapalinou takové koncentrace, aby svítila na
několikanásobku poloměru filamentu, jako výboj okolo drátků v digitronu.

Ještě by to mohlo mít PIR čidlo a když u toho v noci nido není, zhaslo
by to, zaplo kamerku a chytalo kosmické částice:-)

PH