Re: filamentové LEDky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Květen 4 09:22:17 CEST 2022

Tohle je pěkné, ty sklenice tomu dávají "elektronkovou" atmosféru. V tomto
provedení se mi to vážně moc líbí!
Dosud jsem k tomu měl názor, že proč filamenty, proč ne třeba velké žluté
sedmisegmenty. Ale názor už jsem změnil...
A napadnul mě  při tom takový "sebemrskačský" projekt. Celé ty hodiny
postavit naležato do nějaké láhve, podobně jako se do flašek staví lodě.
https://www.pvmodel.cz/productphoto/df211ccdd9/6ed1eAS-KR-2500389544/KR-25003.jpg
To je výzva ne?