Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Úterý Květen 3 13:01:59 CEST 2022

no dobre, ale len ked budes odoberat moj kanal. Mat 22 subscribers je
velky zavazok.
Rad by som si pozrel titulnu stranku, ale je mi blbe ziadat niekoho aby
to amaterske oscanoval a poslal.
O predplatne som sa pred nejakym casom pokusal, ale do zahranicia je
jednoduchsie poslat uranove tyce ako tento casopis :-)