Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Květen 2 19:29:31 CEST 2022

Kdysi jsem si ukládal odkazy na zajímavé věci.
Dneska když mi na něčem záleží, tak si raději uložím obsah. Příliš často
už se mi stalo, že "věčný" internetový archív se moc věčný neukázal.
Proto se taky zásadně vyhýbám všelijakým cloudům a různým řešením, které
jsou skvělé tím, že běží v cloudu a nemusí se nic instalovat. Tedy až do
chvíle, než to provozovatel z libovolných důvodů zařízne.

Pomocnou ruku hledej zásadně na konci svého ramene, použitelné úložiště
hledej zásadně na svém (zálohovaném) disku.

PL