Re: amáro --> Re: filamentové LEDky

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 2 19:02:43 CEST 2022

jen prihodim priklad a to casopis dTest. ten si platim, papirovej chodi
domu a mam k tomu komplet i web archiv. ne, ze by se v nem moc dobre
hledalo, ale kdyz je potreba, jde to. pokud si necham stahnout pdf verzi
papiroveho provedeni, normalne mi podepisou kazdou stranku mojim jmenem,
aby to bylo pripadne poznat, kdo to pustil ven :-)
pro me celkem pouzitelny model.
tomik.
p.s. kolekci amara na kotouckach mam taky. co kdyby jednou :-)

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín

ICO:04203879