elipsa v eagle

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Květen 2 12:51:30 CEST 2022

Asi není jen jeden cmd-draw.
Tento má spoustu parametrů: https://github.com/plusea/EAGLE/blob/master/ulp/cmd-draw.ulp

Takže bych očekával něco jako:
run cmd-draw L=20 W=0 X=200 Y=200 R=100 F=2

(elipsa je definována jako Radius * faktor, takže 100x200 je radius 100 a faktor 2)

... ale já stejně nejraději grafiku importuji ze SVG, jak jsem již několikrát popsal v amáru :)

---------- Původní e-mail ----------

Od: Libor Konečný <support na mikrovlny.cz>

Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>

Datum: 2. 5. 2022 12:16:37

Předmět: elipsa v eagle

Zdravim odborniky na Eagle

Po delsi dobe jsem chtel neco narychlo cmarnout ve starsi Eagle 7.X ale

potrebuji nakreslit elipsu, velikosti napriklad 50 x 100 (tak to zadavam

v CAD jako sirku a vysku)

Na netu jsem nasel, ze se to kresli ULP CMD_DRAW scriptem, ale netusim

co tam zadat, aby mi to kreslilo ten rozmer co nejmensi tloustkou.

Jde mi o vrstvu dimension, tedy ve vysledku pujde o plosny spoj ve tvaru

elipsy.

Necekal jsem ze to bude tak slozite. Mel jsem za to ze zvolim krisnici a

budu ji deformovat mysi.

Dekuji za tipy.

Libor