Re: OT: Povrchová úprava plexi krytu

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Květen 1 19:11:27 CEST 2022

Ahoj,

odkud jsi? Když jsem potřeboval experimentovat s pískováním, tak jsem
chodil sem:
https://mapy.cz/zakladni?x=14.4617832&y=50.0369448&z=17&pano=1&pid=70229585&fov=1.257

Nejlépe mi fungovala metoda, kdy mi v reklamce vyřízli masku z fólie,
které říkali "laminovací". Tu jsem nalepil a pak pískoval. Ta fólie
pískování přežila.

Dnes bych tedy spíš experimentoval s gravírováním na laseru.