RE: Povrchová úprava plexi krytu

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Neděle Květen 1 18:00:37 CEST 2022

Řezací plotter máš? Že by sis vyřezal samolepky a nalepil.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz<mailto:clexpert na clexpert.cz>
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Vladimír
Sent: Sunday, May 1, 2022 3:23 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Povrchová úprava plexi krytu

Zdravím, ve vlákně "Filamentové ledky" se pan Fučík mmj zmiňuje o nějakých zatím "tajných" krytech. Řeším něco podobného, mám kryt z čirého plexiskla a potřebuji ho v jedné části zneprůhlednit, zmatnit. Napadá mě jako ideální opískování, ale je to jen pár cm čtverečních, cca 200 x 30 mm a nevím jak to v domácích podmínkách provést. Z nějakého smirkování mám trochu obavu, potřebuji, , aby to bylo pěkné. Nevím, jestli by se dalo něčeho takového dosáhnout nátěrem či podobným postupem, a jaký by byl výsledek.
Děkuji
VN