IoT GSM tarif

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Květen 1 00:45:46 CEST 2022

Neviem, ako u vas, ale na SK ma T-mobil, alebo T-com, ci ako sa vola..
na predplatenej karte asi 200(250?)MB denne dat za max. 0.5 eur. Funguje
to ale tak, ze data su spoplatnene po nejakych mensich castiach
10(100,1000?)kB za nejaku sumu. A ked dosiahnete 0.5 eur, viac neplatite
a mozte surfovat do denneho limitu.

U vas mi to pripada podobne. Tych 10Kc by ste dosiahli pri cca 13MB a
potom do 100MB vramci dna uz viac neplatite.

Urcite to maju v ceniku, to sa mi nechce hladat. Ani ten nas nemam
nastudovany. Ked si zapnem data, s tym, ze nieco potrebujem surfovat,
tak tych 0,5 eur spravidla dosiahnem. Nepouzivam to casto.

miro