[OT:] Win 10 a Run as admin

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Březen 31 12:45:24 CEST 2022

Tohle bohužel není totéž, jako Run v menu - tam to šlo přes lokální policy,
viz mail od pana Lukáče. I tak ovšem díky za pokus.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: Peter janiš
To: HW-news
Sent: Thursday, March 31, 2022 11:44 AM
Subject: Re: [OT:] Win 10 a Run as admin

odfajknut:
https://winbuzzer.com/2021/11/25/how-to-always-run-a-program-as-administrator-in-windows-10-xcxwbt/

št 31. 3. 2022 o 10:53 Pavel Kutina <hw na prelude.cz> napísal(a):

Zdravim,

mam drobny problem a nedari se mi najit reseni, treba to ma nekdo v hlave:

Mam Win 10 Pro 64b, na nem nainstalovany Classic Start Menu. Protoze je to
jednouzivatelsky a vyvojarsky stroj, mam povypinane vsechny UAC a podobne
radosti, takze muzu zapisovat, kam potrebuju, masina se nevzteka a podobne.

Problem je, ze se mi nejak "podarilo" zapnout, aby se v menu Run defaultne
spustel jako adminstrator, takze odkliknu Run, otevre se okenko pro zadani
prikazu a dole je ten komentar "Tato uloha bude vytvorena s opravnenim
spravce." To se obcas hodi, hacek je, ze v tomhle rezimu si nepamatuje
historii prikazu - kterou bych tam opravdu docela rad mel.

Netusite nekdo, kde a jak se to da prepnout zpatky? Uz to tu hledam druhy
den a proklinam svou genialitu, ktera mi umoznila to nekde najt a zapnout :)
Vim, ze to nebylo uplne na ocich, ze to bylo nekde ve druhe, treti urovni
nejakeho menu, ale kdybych se preskocil, nevzpomenu si kde a nenachazim to -
mam za to, ze to bylo prave nekde v Classic Exploreru nebo Classic Start
menu, ale ne a ne to najit. Druha varianta je najit ten hack, kterym to ten
Classic zapnul - ale ani to se mi nedari. Nepomuzete nekdo?

Diky.

Pavel Kutina