Z Win11 na Win 10

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 30 20:14:48 CEST 2022

Já jsem teď v podobném "stavu“. Na mém domácím pc asi žena odklepla upgrade
na W11. Všechno funguje, a určitě mi to někde napsalo, že je možné se
vrátit na W10 ale mám na to jen 10 dnů.. (dnes už jen dva)
Ale spíš s tím bojuju vnitřně, stejně by mě to jednou čekalo. Tak to zatím
nechávám. Asi čekám, až mě něco naštve a budu mít důvod k  tomu kroku z5.
Ale zatím je to tak nějak v pohodě... Veškerý starý HW funguje, dokonce mi
začala fungovat i obstaróžní Firewire karta, která fungovala jen s w7/32
bit a měl jsem kvůli ní samostatný systém na jiném disku.