FV MPPT regulator - ne/nastaveni podle typu panelu(charakteristiky ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Březen 30 18:28:08 CEST 2022

jen teoretizuju, ale pokud by bylo nejake proudove omezeni a panely by
byly schopne dat vice, tak se nepovede stahnout panely do spravneho bodu
VA charakteristiky ? a z toho pak vychazi omezeni na vykon ? treba to
jen jednoduse pojmenovali a technicky je to trochu jinak :-) klidne bych
tomu veril.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65