[OT] LNG energeticka bilance

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Úterý Březen 29 11:14:03 CEST 2022

No az tak tragicky bych to snad nevidel. Sice mi ekologove lezou na nervy,
ale na druhou stranu si rikam - kdyz to maticka zvladla par (stovek?)
milionu let bez toho aby clovek dobyval uhli/plyn a palil ho, tak kdyz to
trochu (klidne i znacne) omezime, tak snad zvladne taky. A nebojte, my
prece jen neco palit porad budem, takze z toho pohledu je snad svet
zachranen :)
BR,
Marek