[OT] LNG energeticka bilance

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 28 16:32:28 CEST 2022

Kterou dobu máte na mysli?
V hluboké historii to tak jistě bylo. Ale za totáče minimálně tak od
normalizace myslím už moc ne.
Energie byly tehdy poměrně levné (ve srovnání s ostatním zbožím).
Nejvíc se podle mě začalo šetřit při přechodu z pevných palic na plyn a
elektřinu z době rozvinutého kapitalizmu.
A teď to bude o to zajímavěji gradovat, když je hlavním motivem nikoli
mít teplo, ale potrestat Rusko. A současně zachránit planetu.
A to se vyplatí.

PL