Re: Nářadí: přímočarka

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Březen 28 09:27:37 CEST 2022

tak je asi nejuniverzalnejsi.
jak policku, pracovni desku, prkno i vetev nebo tramek. a i zelezo.
mam platky na 150mm prorezu a 100mm tramek jak nic(a rovne).
uskladneni v supliku, takze i prostor.
a pak mame armadu cirkularek, pokosovek, mecovek, motorovek a kazda je
jen na neco, dela to poradne a zabira mraky mista :-)
takze primocarka jako prvni "motorova" pila, za me urcite ano.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín