Re[2]: Nářadí: přímočarka

Vladimír newlad na centrum.cz
Neděle Březen 27 22:40:20 CEST 2022

Máte pravdu, že s aku je dražší, mojí výhodou bylo, že jsem už měl
vrtačku stejné značky se dvěma 4Ah aku, takže pilu jsem bral bez aku.
Ale co se týká argumentu vybité baterie, tak si dovolím nesouhlasit. To
bylo možná ještě s NiMH akumulátory, ale s novými typu Lixx se mi ještě
něco podobného nestalo. I po několika měsících byl aku prakticky ve
stavu, v jakém jsem ho uložil. A doma se mi nikdy nestalo, že by mi
nestačil na jakoukoliv práci.