Re: Nářadí: přímočarka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Březen 27 22:01:34 CEST 2022

Děkuji všem za reakce. Aku nechci. Uz vidím jak to vytáhnu jednou za měsíc
a jako na potvoru bude vybita baterie nebo baterie chcipne chvilku před
dokončením prace (jako se mi to stává s aku vrtackou a to jí kolikrát
nabízím když jdu nahodou kolem ni a už jsem s ní delší dobu nedelal). To
bych ji nejraději v tu chvili rozslapal... Kdyz už se konečně k něčemu
odhodlam tak to chci mít pokud mozno rychle hotové. Kabel mi nevadí navíc
ta s aku bude asi i dražší.

Tak teď nevím do čeho jít... asi budu muset najít nějaké testy primocarek s
kabelem.