FV - dotaz na odborniky

Neděle Březen 27 21:47:29 CEST 2022

Jde o to, jestli máte kam tu energii naakumulovat. Pokud máte podlahové
topení, kde do podlahy se té tepelné energie dá naakumulovat poměrně
dost, stačí když svítí, zvednout o něco nastavenou teplotu prostorového
termostatu. Víc bych s tím asi nedělal. Podlahu ohřejete o pár stupňů a
pak už zbytek dne třeba nemusíte topit. Ale je fakt, že v zimě je
obvykle těch slunečných dní málo a ještě jsou krátké. Spíš to bude
fungovat na jaře, možná i na podzim, pokud nepřijde inverze.

Anděl