Re: Nářadí: přímočarka

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Březen 27 19:00:06 CEST 2022

primocarka je asi jedinej z mala vercajku co mam "zelenyho/hobby"
bosche. PST 1000 PEL. Kupoval jsem onehda na stavbu jako nejsilnejsi z
hobby + fajn prislusenstvi. a u bosche porad plati ta svoboda, ze si
muzu on-line prohlidnout nahradni dily i s jejich cenou a nechat dorucit
na prodejnu. podruhe bych si asi koupil i jinou, ale ted vlastne nevim
proc :-) asi ze je to "jen" zelenej bosch :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín