Nářadí: přímočarka

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Březen 27 11:49:56 CEST 2022

Prosím doporučte mi nějakou přímočarku (řez do dřeva). Mám doma jednu
z těch nejlevnějších (já ji nekupoval, bylo to určený na jednorázové
použití kdy nezáleželo na přenosti je to nějaká interní značka OBI
nebo snad ještě původního Baumaxu), která udělá pár cm kolmý řez a pak
začne dělat úkos do strany a to někdy dost veliký. Mám k ní několik
pilových listů (kupoval jsem nějaký cenový střed) a žádná změna. Úkos
bude asi způsoben nejspíš samotným strojem. Nějaké seřízení nepomáhá
(jenom oddálí kdy začne dělat úkos). Prostě se na ní nedá spolehnout.

Děkuji
MG