[OT] LNG energeticka bilance

a.martinek na jubilant.cz a.martinek na jubilant.cz
Neděle Březen 27 11:32:11 CEST 2022

Dobry den
Dokazete nastinit reseni nahrady kotle na uhli v lokalite kde bydli moje
tchyne.
Stary dum s vymenenymi okny, venkovni cihlove steny silne 60-75cm, v soucane
dobe protopi cca. 25metraku uhli.
Lokalita severni morava, v hlubokem udoli na mensim pozemku, vyhled spis na
sever do polska. Na pozemku je jedna studna vystrilena do skaly hluboka 43m,
ted je vni 5m vody,v suchych letech voda neni.
Privod elektriky 3x16A a dle lonskeho vyjadreni CEZu u souseda ktery chtel
navyseni, neni mozne z duvodu nedostatecne kapacity rozvodu, rekonstrukce se
planuje nejdive na rok 2026 spise 2030.
Uvazoval jsem o LPG, ale ted nevim, pelety se me nelibi, za par let nebude
drevo a budou drahy. Zatim asi zustane asi puvodni kotel.
S pripadnym navrhem klidne napiste.

S pozdravem
Martinek

"---------- Původní zpráva ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Datum: 27.03.2022 09:51:47
Předmět: Re: [OT] LNG energeticka bilance

ale no tak. to snad vsichni zijete jen 10m okolo svojeho baraku a zbytek
ceska to ma stejne jako Vy ? bavime se o realizovatelnosti, ktera by
mela vliv na celkovou energetickou koncepci ceska. v jakem pomeru asi je
realizovatelnost TC vuci ostatnimu, treba jen primotopum. + pomer ceny ?
postavte se do mesta mezi panelaky a pak se podivejte do ceniku
nejlevnejsiho TC bez dotace. bude to vzduch/vzduch a bez instalace to
bude castka oproti primotopum x10 nebo spis x20 ? navratnost v nedohledu
a pokud by si tuhle koncepci stat, protoze jine nez za dane postavene
elektrarny nemame, pojistil rozumnou cenou, neni asi co resit.
a usetrene penize muzeme vrazit do dalsiho vyvoje energetiky atd.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65