Re: oscilátor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Březen 25 09:00:19 CET 2022

Ahoj,

myslíš ty malé kovové co jsou často k vidění na čínských arduinech?
To jsou rezonátory, které mají v pouzdře kondíky, jsou třínožičkové. Ty
používám docela rád právě pro aplikace, kdy "vykrádám" arduino. Tedy
ATmega328 a software vyzkoušený na arduinu, jen naházený na vlastní desku.
https://www.tme.eu/cz/katalog/keramicke-filtry-a-rezonatory-smd_113181/